• Zdravím! Tu barefoot Robison

  • Grafik, bežec a milovník minimalizmu

Sobotnajší výklus


Prišiel víkend a ja som príjemne uťahaný z posledného behu vstal do nového dňa. Vedel som, že vždy je dobre náročné behy vyklusať ďalším behom aby sa odbúrali posledné stopy skryštalizovanej kyseliny mliečnej z mojich svalov a tým sa aj v podstate predišlo svalovici. Aj keď poslednú dobu som z väčších behov svalovky nemal. Asi to je tým, že si moje nohy zvykli na pravidelný pohyb a sú viac vytrénované ako kedykoľvek predtým.

Napriek tomu som sa s kamarátom Norom vydal na ľahší výklus. Vo voľnom tempe sa nám behalo fajn a ešte o to viac sa nám lepšie rozprávalo. Nikdy by som nepovedal, že počas behu sa dá toho toľko veľa prebrať. Boli sme ako takí dvaja týpci čo pri krígli piva rozoberú všetky možné problematiky sveta. Akurát mi sme ich preberali pri osviežujúcom behu.




Pred nami sa črtala prírodná scenéria v plnej kráse a my sme sa stihli posunúť od problematiky behu až po správne stravovanie a zdravý životný štýl. Šuchtanie bežeckých sandál sprevádzalo našu aktivitu. Ja v kožených huaraches a Noro v gumených achilessoch vymieňali sme si navzájom postrehy a skúsenosti o správnej bežeckej technike a behu naboso.

Zopár kopcovitých úsekov nám pomohlo roztiahnuť pľúca a my sme sa po pár kilometroch otočili naspäť. Na dnes už stačilo. Výklus mi veľmi dobre padol a ja som zistil, že dvom sa vždy behá lepšie ako jednému. Synergia zaručene funguje a kvalitné bežecké rozhovory na rôzne témy taktiež.

Running Summary

Moving Time: 1:11:51
Distance: 12,86 km
Elevation Gain: 837,34 m
Total Time: 1:12:20

Trasa: http://goo.gl/Nng8sK

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

Toggle menu